duminică, 31 octombrie 2021

Ceas NTP cu tranzitii animate si date meteo pe afisaj P5 RGB 64x32 cu ESP8266 (4)

primul articol

al doilea articol

    Avand in vedere ca ceasul nu are trecere automata la ora de iarna/vara, am vrut sa adaug control de pe o pagina locala web (cum am prezentat in articolul Ceas NTP cu date meteo de la senzor DHT22 pe afisaj led multiplexat (catod comun)
dar am constatat ca programul existent ocupa deja mult spatiu, asa ca am apelat la metoda OTA de incarcare a sketch-ului prin Wi-fi, cum am prezentat in articolul Programare de la distanta (OTA) placa de dezvoltare cu ESP8266
   Progamul, cu toate fisierele se gaseste, ca de obicei, pe Github, fiind MorphingClockRemix1l
iar pentru programare selectez portul virtua; OtherMorphingClock:
    Pentru a nu mai avea montaj provizoriu, acum ceva timp am comandat o placa adaptoare de la Electrodragon, ce vine insotita de un cablu panglica.
    Cablul nu merge folosit deoarece pune anumiti pini la masa, asa ca am folosit niste fire Dupont mama-mama pentru a rezolva problema

03.11.2021
    Am facut mici modificari la program, mici, dar importante, cred eu: sa regleze automat intensitatea luminoasa la minim cand apune soarele si maxima cand e zi,respectiv sa regleze proportional intre maxim si minim, cand sunt nori, ca tot pot vedea daca e zi sau noapte din informatiile meteo.
    Ultima versiune de program se gaseste in directorul MorphingClockRemix1l3
   Am facut 2 filmulete cu aceasta versiune:

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu