duminică, 18 aprilie 2021

Ceas NTP cu tranzitii animate si date meteo pe afisaj P5 RGB 64x32 cu ESP8266 (continuare)


   Am continuat modificarea ceasului, in privinta modurilor de afisare.
   In partea de sus, am descrierea vremii (senin, ploaie, zapada, furtuna, nori, etc) si optional sibol static sau animat. Pe mijloc a ramas ceasul digital cu tranzitii ale segmentelor, iar in partea de jos, se afiseaza, la 3 secunde: data, temperatura (si minima si maxima), umiditatea relativa, presiunea.
   Am facut 2 filmulete, in care se vad informatiile:
   Cateva poze cu informatiile de pe ecranul P5 RGB 64x32 HUB75:
- innorat si indicare data
- ploaie si indicare data
- innorat  si indicare temperatura actuala (minima si maxima)
- innoerat si umiditate relativa aer
- innorat si presiune atmosferica
    Un filmulet scurt, in care se vede cum este animatia in caz de ploaie:
   Schema de conectare este prezentata in prima parte, fiind cea a librariei PxMatrix. Programul, rezultat dupa  multe modificari ale celui anterior, este MorphingClockRemix1e.

19.4.2021
   Am modificat un pic programul pentru a avea mai multe culori: rosu pentru ore, galben pentru minute si albastru pentru secunde. De asemenea, am modificat si literele U si S, apoi culoarea descrierii vremii, punand si scotch de hartie pe afisaj: 
    Am facut mai multe filmulete:
   Cateva poze cu informatiile de acum de pe ecranul P5 RGB 64x32 HUB75:
- innorat si indicare data
- innorat si temperatura
- innorat si umiditate relativa aer
- innorat si presiune atmosferica

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu