duminică, 21 februarie 2021

Ceas GPS

   Intrand in posesia unui receptor GPS NEO-6M, am zis sa fac un proiect usor, si anume, un ceas ce preia ora de la de la receptorul GPS.

   Un prim articol, ce trebuie citit, pentru familiarizarea cu acest receptor GPS, este How to Interface GPS Module (NEO-6m) with Arduino

   Avand la dispozitie un afisaj LCD 2004 (20 coloane si 4 randuri) si un adaptor i2c, am adaptat programul din articolul Arduino GPS clock with local time using NEO-6M module.

   Am folosit aceeasi schema

doar ca eu am adaugat afisarea cu caractere mari, cum mai testasem si acum ceva timp la un vitezometru GPS.
  Vedeti articolele:

   Sketch-ul modificat de mine, pentru acest ceas, este ceas_neo6m_big_ro.ino

   Montajul a fost facut cat mai 'transportabil", montand socluri pentru Arduino Nano si conectori XH2.54 pentru receptorul GPS si afisaj (mai am o mufa Pentru un debitmetru, care nu se foloseste in aceasta aplicatie).

   Puteti vedea cum se afiseaza informatiile am facut urmatoarele 2 filmulete:

ceas cu actualizare date cu GPS

GPS clock (NEO-6M)


3 comentarii:

  1. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  2. Hi Nicu! I have two questions:
    1) On my Display it's showing the Date 12/30/2099 UTC-2 and the Time 22:22, whereas in Brazil it would be, for example, Time 21:22, that is, 1 hour less, so where should I correct this?
    2) In the sketch it shows sw1 and sw2 but I don't see this in the Schematic; Thanks

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. You must read article feom http://nicuflorica.blogspot.com/2021/02/ceas-gps-cu-reglaj-ora-locala-4.html (also the sketch from there for swirches 😏 )

      Ștergere