joi, 25 februarie 2021

Ceas GPS cu reglaj ora locala

    Am modificat ceas-ul GPS sa pot regla ora locala, in primul rand pentru a corecta ora vara/iarna, dar si pentru a fi util si celor ce locuiesc in alte zone, eu limitand la UTC-12 pana la UTC+12, dar pentru cei din zone peste acestea, pot modifica usor din soft, la limite. 

   Pentru detalii de ora universala (UTC) si orele locale, vedeti articolul Coordinated Universal Time sau, cel in limba romana, Ora universală coordonată

   Eu am adaugat 2 butoane fara retinere, unul pentru crestere valoare si unul pentru scadere valoare ora locala. Butonul pentru crestere este conectat la D12, iar cel de scadere este la D11, restul schemei ramane neschimbata (vezi articolul Ceas GPS).
iar sketch-ul modificat este https://github.cceas_neo6m_big_ro_adj.ino
   Exemplu de afisare la UTC-12
si UTC+12:
   Pentru o mai buna intelegere a modului de reglaj si afisare (am pastrat sa afiseze alternativ data, ziua in romana si in engleza).

Un comentariu: