sâmbătă, 27 februarie 2021

Ceas GPS cu reglaj ora locala (3)

   Dupa primirea unui comentariu la unul din filmulete, pentru modul de reglare al orei locale pentru UTC+5.5 (India, Sri Lank), am realizat ca nu am acoperit toate zonele. In articolul List of UTC time offsets sunt prezentate 38 de ore locale, de la -12 pana la +14, unele fiinf cu jumatati de ora, gen +3;30, altele cu sferturi de ora, gen +5.45, asa ca voi schimba modul de modificare a orei locale.
   Deoarece e vorba de modificare de program, se foloseste aceeasi schema ca in articolul precedent:

   Programul rescris de mine, care include cele 38 de ore zonale, inclusiv valorile intermediare reale, este ceas_neo6m_big_ro_adj_12_24h_full.ino !
   Ca de obicei, am facut 2 filmulete, unul in romana si unul in engleza:
   Ulterior, dupa ce am mai facut corectii in program, am mai facut 2 filmulete:

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu