vineri, 2 octombrie 2020

Creare simbol si capsula de componenta (EAGLE PCB Software)

   Daca in general am gasit componente sau am adaptat conectori liniari pentru anumite module, in cazul realizarii unui cablaj optim pentru radio cu TEF6686, m-am lovit de lipsa conectorului tip F de cablaj pentru antena si chiar a capsulei tunerului, deoarece bareta simpla nu avea si partea de fixare exterioara, asa ca a trebuit sa imi creez propriile piese.
   Am inceput cu mufa F de cablaj, ca era mai simpla:

   Am folosit informatiile gasite in articolul How to Create a New Device in EAGLE
si am reusit sa desenez un simbol de conector, de care nu sunt mandru 😀
apoi partea importanta, cea a "footprint"-ului, care a durat destul de mult deoarece trebuia sa fie cat mai apropiat de realitate
si ultima data partea de conectare intre ele

   A urmat desenarea tunerului cu TEF6686, 

alegand o forma cat mai usor de inteles
si apoi partea de capsula
urmand partea de conectare intre simbol si partea de capsula
   Cele 2 librarii create de mine se gasesc disponibile la github.com/tehniq3/Eagle_library 
si le-am folosit pentru desenarea unei scheme de radio cu TEF6686 si a cablajului aferent:

30.09.2023
    Articolul mentionat la inceputul materialul nu mai este disponibil, dar am gasit pe gasit pe site-ul Adafruit un articol foarte detaliat, KTOWN's Ultimate Creating Parts in Eagle Tutorial.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu