sâmbătă, 28 martie 2020

Tester automat pentru acumulatori LiPo 2S si 3S

    Am realizat ca diferenta de tensiune pentru acumulatorii LiPo 2s si 3S este suficient de mare pentru a realiza o selectie automata, asa ca am eliminat comutatorul mecanic din articolul precedent.
    Schema folosita este ca cea desenata pentru testerul LiPo 2S
    Cum am prezentat in articolele anterioare, se poate selecta led multicolor cu catod comun (ca in schema) sau cu anod acomun, doar trebuie sa faceti o mica schimbare in program (comentare 2 linii si decomentarea a altor 2).
   Partea de trecere automata se face prin alegerea unei valori putin peste maximul tensiunii unui acumulator LiPo 2S, dar mult mai jos decat un acumulator LiPo 3S descarcat:
si dupa citirea tensiunii sa facem alegerea ( e selectata doar partea de baza)
   Deoarece e mult mai usor de inteles modul de functionare din filmulete, am facut 2 in care am folosit noul program (RGB_LiPo2S3S_autochecker.ino):
- cu comentatii in limba romana
- cu descriere in engleza

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu