luni, 16 martie 2020

Eroare "exec: "/bin/arm-none-eabi-g++": file does not exist"

   Vrand sa reiau testele si proiectele cu placile "blue pill" realizate cu microcontrolerul STM32F103 pe un calculator "fresh" pe care a fost instalat programul Arduino IDE versiunea 1.18.12, am urmat pasii ce ii indicasem in articolul "Placa de dezvoltare cu microcontroler STM32F103C8T6", doar ca avut neplacuta supriza sa primesc o eroare la compilare "exec: "/bin/arm-none-eabi-g++": file does not exist". 
   Am realizat ca mai trebuie instalat ceva, asa ca am "abuzat de google", vorba lui Vlad Gheorghe si am gasit artiolul STM32-Arduino -STM32f103c8t6 Programming Guide in care se mentioneaza ca mai trebuie instalate si placile de dezvoltare cu microcontrolere SAM  M3 
asa ca am dat sa se instaleze
pana am vazut
   Am compilat exemplul, care trebuia sa mearga, si am obtinut un rezultat ce il asteptam
asa ca am incarcat programul, obtinad, cum era de asteptat rezulat bun:
   Am mutat jumperul de programare, am apasat butonul de RESET si am incarcat programul de test, obtinand
am pus la loc jumperul pentru functionarea normala si ledul de pe placa palpaie
    Urmeaza sa testez diverse proiecte cu aceata placa...

Un comentariu:

  1. ... mai avansează un pas! :D
    şi ar fi o idee ca jumperul BOOT1 (cel care trebuie mutat) să aibă altă culoare ca celălalt... negru, roşu, albastru, ce vrei, numai galben nu... pentru că văd că majoritatea "pill"-urilor chinezeşti vin cu jumperi galbeni.
    o să fie mai uşor aşa să vezi de ce nu ţi se vede placa sau de ce n-o poţi programa, sau dacă apar probleme cu bootloaderul...
    https://circuitdigest.com/microcontroller-projects/programming-stm32f103c8-board-using-usb-port

    RăspundețiȘtergere