duminică, 9 aprilie 2023

Ceas NTP inelar (cu 60 leduri adresabile) - partea a 2-a

   Dupa ce am tot testat ceasul NTP inelar (cu 60 leduri adresabile), apoi am adaugat alte afisaje (4 OLED-uri sau unul cu 4 cifre din 14 segmente),

am gasit un proiect interesant pentru o carcasa de realizat cu imprimanta 3D



asa ca am trecut la realizarea carcasei, dupa cateva teste, cand nu am gasit filament alb, am scos straturile albe, de difuzie, 

   Schema este identica

si programul folosit a fost acelasi, deci pot selecta:
- ora de iarna
- ora de vara (DST)

de asemenea, programul are implementat reglaj al intensitatii luminoase pentru zi si noapte, doar ca are ore fixe.

    Am facut si 2 filmulete:

ceas NTP cu 60 leduri adresabile (3)

Round-LED-NTP-Clock (3)

   Ulterior, am simplificat programul mai avansat de la ceasul, pentru ca folosea biblioteca SolarCalculator (determina ora de rasarit si apus de soare, in functie de coordonatele geografice si ora locala) si afisa si pe afisajul cu 14-segmente si 4 cifre. In plus, reteaua wi-fi se poate schimbata usor de pe telefon, cum e prezentat in articolul configurare usoara conectare la retea Wi-Fi pentru microcontrolerele ESP8266/ESP32onfigurare usoara conectare la retea Wi-Fi pentru microcontrolerele ESP8266/ESP32

asa ca programul devine Round-LED-Clock2.ino.
   Am incarcat inca 2 filmuletele:

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu