luni, 26 iulie 2021

Ceas NTP cu date meteo de la senzor DHT22 pe afisaj VFD (Datecs DPD-201)

     La "cererea publicului", am adaugat ceasului NTP si binecunoscutul senzor DHT22, astfel ca pe ecranul VFD am, pe langa ceas cu data, si informatii despre temperatura si umiditatea relativa din aer.

   Schema este simpla, adaugand doar modulul DHT (care este un senzor AM2302 cu o rezistenta de 4k7):

   Ca si in articolul precedent, am pastrat configurarea retelei wi-fi, reglajul orei de vara/iarna si fusului orar (timeZone), doar ca am adaugat posibilitatea sa pot adauga senzorul (in plus daca este selectat senzprul si informatiile citite de ESP8266 nu-s corecte, se dezactiveaza automat senzorul). De asemenea, pagina web se actualizeaza la 10 secunde, nu mai este statica ca pana acum.
   Cand senzorul este activat,


 se afiseaza alternativ, cate 5 secunde:
- data, ora, temperatura
- numele zilei, ora si umiditatea relativa din aer

daca nu e senzor sau e dezactivat (manual sau automat),

se afiseaza timp de cate un minut alternativ

   Programul acestui ceas NTP cu reglaj de pe pagina locala web este NTP_clock_on_DPD-201_v4a.ino.
   Curand o sa postez si niste filmulete !
   Am facut si 2 filmulete:

2 comentarii: