joi, 14 februarie 2019

Ceas matriceal animat cu reglaj, termometru si higrometru

    Fata de celelalte versiuni, aceasta are multe animatii, fiindu-mi aratat de unul din cititorii blogului, Ady Sos, care a si tradus indicatiile pentru data si indicatii, eu facand doar adaptare pentru DHT22 (DHT11) fata de ce gasise Ady in articolul Multi Mode Digital Clock, ca se s-a inspirat din acelasi articol Mini LED Clock (gasiti si librariiile utilizate la https://github.com/mrnick1234567/miniclock ) 😉
    Pentru teste am folosit aceeasi schema ca si in la celelalte variante, doar ca nu are implementata partea de alarma:
       Primul program (Mini_ceas_V.1.0-joergeli-niq_ro.ino) a avut doar mici modificari fata de ce mi-a trimis Ady, folosindu-ma de fisierul neamtului pentru caractere. Modul de prezentare al informatiilor se vede in filmuletele:


apoi am modificat sa apara temperatura si umiditatea cu caractere mari
dupa cum se ved ein filmuletele urmatoare, in care s-a folosit programul Mini_ceas_V.1.0-joergeli-1-1-niq_ro.ino:
PS: Am schimbat un pic partea de "batere" secunde, programul devenind Mini_ceas_V.1.0-joergeli-1-4a-niq_ro.ino

01.06.20.19
    Deoarece am fost atentionat ca ora n se schimba corect (aparea cu -1 fata de cea reglata), m-am uitat in cod si am gasit o parte de autocorectie functe de vara/iarna, pe care am scos-o si pare ok acum... sketch-ul Mini_ceas_V.1.0-joergeli-1-4a-niq_ro.ino este cu autocorectia scoasa.

7 comentarii:

  1. Proiectul in sinea lui este destul de frumos dar, care este farmecul unui ceas fara functia de desteptator? in cazul de fata suntem conditionati sa-l folosim pt design si, pt desteptator sa mai tinem inca unul cu noi in camera :))

    Oricum, va multumim ca impartasiti cu noi timpul si proiectele frumoase!

    Numai bine.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. eu am deja 2 din asteea, dar pentru alarma am telefonul :))))

      Ștergere
  2. buna seara. la verificare am eorare de acest tip :'Button' does not name a type
    pe linia :Button buttonB = Button(buton2, BUTTON_PULLUP); // Setup button B (using button library). Ma puteti ajuta cu un sfat?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. buna ziua, nu aveti libraria Button.. daca n-o gasiti oe net v-o pot trimite..

      Ștergere
    2. am realizat ca autorul proiectului original a pus si acea librarie - https://github.com/mrnick1234567/miniclock

      Ștergere
  3. buna ziua. aveti dreptate, am libraria button dar nu e buna. am luat- pe cea din link. Multumesc.

    RăspundețiȘtergere
  4. Hello Nick
    version 1.4.a I like it more but does not have the alarm ??

    RăspundețiȘtergere