duminică, 9 decembrie 2018

Minilift cu 3 statii pentru jucarii (2)

   Dupa ce am postat pe o retea de socializare proiectul liftului (articol Minilift cu 3 statii pentru jucarii),
Cristi Vasilache mi-a dat ideea afisarii pozitiei liftului ca la cele reale cu afisaj cu 7 segmente (P - parter, 1 - etaj unu si 2 - etaj 2), asa ca am modificat intai schema, eliminand cele 3 leduri ce indicau pozitia, inspirandu-ma dintr-un articol mai vechi al meu Indicator treapta de viteza (GEAR SHIFT INDICATOR)
asa ca schema ar fi
dar discutand cu Tom, care are deja un cablaj facut,
 am zis sa punem afisaj separat, ca sunt pini suficienti:
   Sketch-ul pentru ultima schema devine toy_elevator_3.ino.
   Daca avem la dispozitie afisaj cu 7 segmente cu anod comun, schema devine
iar programelul toy_elevator_3b.ino, la care se poate schimba simplu o variabila tip = 0 pentru catod comun 
sau tip = 1 pentru anod comun:
PS: In sfarsit, Tom a postat si el articolul Casuta pentru papusi si ponei

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu