miercuri, 18 octombrie 2023

Ceas NTP cu Raspberry Pi Pico W pe afisaj de 8x32 leduri adresabile (2)

     Dupa ce am observat ca informatiile meteo nu sunt preluate de fiecare data de la serverul openweathermap, am modifcat programul ceasului anterior sa imi arate si ora ultimei actualizari.

    Schema este aceeasi, 

   Programul NTPclock_8x32_v2_16.ino are mai multe modificari fata de versiunea anterioara: inlocuirea bibliotecii ESP8266WiFi cu WiFi (pentru ESP32), revenirea la biblioteca SolarCalculator pentru determinarea orelor de rasarit si apus de soare, neafisarea informatiilor meteo prea vechi, afisarea orei de preluare a datelor meteo, adaugarea unei culori pentru ledul de indicare stare informatii meteo (mov, daca nu s-au preluat de prea mult timp), o resetare pe timpul noptii, etc.
    Am realizat 2 filmuletele, in care se vede mai bine ce am realizat:

29.10.2023
    Am depistat o eroare in programul NTPclock_8x32_v2_16.ino.. in subrutina de calcul a orelor de rasarit si apus de soare.. variabila zi (care este ziua din saptamana)
trebuie inlocuita cu zi2 (ziua din luna)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu