marți, 26 septembrie 2023

Ceas NTP simplu cu Raspberry Pi Pico W programat cu mediu Arduino

     Dupa ce a sosit si o placa Raspberry Pi Pico W, am zis sa fac un prim test cu placa (care nu avea pini lipiti), asa ca am adaptat un program de ceas NTP, care arata informatia pe ecranul de monitorizare seriala a programului Arduino IDE.

    Placa Raspberry Pi Pico W este deja instalata (vedeti cum am procedat in articolul Placa de dezvoltare RP2040-Zero programata cu mediu Arduino)

asa ca am adaptat un program de ceas NTP cu ESP8266, ce a fost prezentat in articolul ESP8266 NodeMCU NTP Client-Server: Get Date and Time (Arduino IDE) tinand cont si de informatiile din articolul WiFi (Raspberry Pi Pico W) Support in care am gasit ca multe biblioteci sunt compatibile.
    Am adaugat si clipirea ledului de pe placa, asa ca programul este ntp_test_serial.ino si vom obtine
    Am facut si 2 filmulete
   Ulterior, am lipit si baretele cu pini, urmand sa fac teste pe breadboard.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu