marți, 18 octombrie 2022

Lumini inteligente pentru hol lung sau balustrada de scara (2)

     Deoarece a inceput sa prezinte interes acest sistem de iluminare dinamica a unui hol lung sau a unei balustrazi de scara cu banda led adresabila, prezentat in articolul precedent, dar mai ales filmuletele pentru sistemul cu reglaj parametrii din encoder si afisaj LCD1602 pe i2c, am zis sa prezint mai multe detalii pentru ca acest proiect sa poata fi reprodus experimentul si de incepatori.

   Filmele la care ma refer sunt:

lumini inteligente pentru hol sau balustrada scara (4)

intelligent lights for lobby or railing (4)

lumini inteligente pentru hol sau balustrada scara (5)

intelligent lights for lobby or railing (5)

    Schema mea este:

care deriva din cea folosita de mine la sistemul automat pentru control deplasare fata-spate a unei locomotive analogice


doar ca am scos modulul de comanda pentru motoare.
 
   Programul folosit este hol_1_5a.in.

   Va reamintesc ca aceste benzi de leduri adresabile consuma destul de mult (cca. 2,5A pe metru de banda, vedeti ce detalii am prezentat in articolul anterior). Eu va recomand sa folositi banda led adresabila cu alimentare la 12V sau 24V. Repet, eu am testat doar o bucata de 1m cu alimentare la 5V, suficienta pentru niste teste.

Un comentariu:

  1. Vă mulțumesc pentru informațiile complete și pentru cererea mea. Sunteți extraordinar să fiți atât de apreciat și sprijinit financiar pentru a dezvolta astfel de lucruri așa cum o face el. Vă mulțumesc din nou, sunteți o persoană care își împărtășește ideile și mulțumirile altora. Cele mai bune salutări Roman

    RăspundețiȘtergere