sâmbătă, 8 octombrie 2022

Ceas NTP pe afisaj cu TM1637

    Am achizitionat 3 afisaje led cu 3 culori diferite ce au ca driver integratul TM1637. Am mai realizat, in trecut, proiecte cu acest tip de afisaj (https://nicuflorica.blogspot.com/search?q=TM1637), doar ca atunci am folosit placa Arduino clasica cu microcontroleer ATmega328.

   Ceasul anterior cu afisaj led cu TM1637 folosea  un modul RTC cu DS1307 sau DS3231, varianta mai complexa avea si encoder pentru reglaj


   De data aceasta, am controlat afisajul cu o placa WeMos D1 Mini ce are un microcontroler ESP8266, dupa cum am gasit in articolul TM1637 7 segment display example

   Se foloseste o schema foarte simpla:

   Am gasit pe net un filmulet cu un ceas realizat cu acest afisaj si o placa Wemos D1 Mini (cu microcontroler ESP8266), doar ca la orele 0, se afisau doar minutele

asa ca am modificat un pic programul ce era in descriere filmuletului si cum indicatia e normala.
   Programul modificat de mine este IoTClockCode1.ino
   Am realizat, cu aceasta ocazie, si 2 filmulete:

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu