duminică, 9 ianuarie 2022

Placa de dezvoltare Teensy 4.0 si afisajul led cu 8 cifre din 7 segmente controlate de MAX7219

   In luna noiembrie, am achizitionat o placa de dezvoltare Teensy 4.0, care va fi utilizata pentru un proiect gasit pe net, in care voi citi niste informatii de pe CAN-ul masinii si se foloseste un afisaj grafic cu touch.
   Pana la acel proiect, am lipit conectorii cu pini tata, pentru a putea face teste pe breadboard:

   Placa Teensy 4.0 este mult peste o placa Arduino clasica, fiind de cca. 330 ori mai rapida, dupa cum arata graficul
   Prima data am testat un testat sketch-ul din exemple cu aprinderea cu intermitenta a ledului de pe placa (tot la pinul D13 este conectat la Teensy 4.0), dar pentru asta a trebuit sa adaug placile Teensy in Arduino IDE. Pentru aceasta am instalat programul Teensyduino installer dupa care pot selecta si placile de dezvoltare Teensy
   Am testat pe langa exemplul clasic Blink si unul gen lumina stroboscopica (blink_strobo_1.ino), dupa cum se vede in cele 2 filmulete:
   Cautand un afisaj, am dat de modulul cu 8 cifre led din 7 segmente controlate de un MAX7219, care are documentatie si pe site-ul PRJC in articolul LedControl Library
   Schema care am folosit-o eu este
   Initial am incarcat exemplul din librarie, apoi un sketch adaptat de mine (Teensy_LefControl_8x7leddisplay.ino
Rezultatele se vad si in filmuletele urmatoare:

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu