duminică, 6 octombrie 2019

Ceas NTP pe afisaj de 32x16 leduri

   Am dat pe youtube de filmuletul Big 32x16 LED Internet Clock on ESP8266 si am tot fost "stresat" de un urmaritor al canalului ca este greu de facut, bineinteles ca e greu de cautat. Pentru ca programul era stocat pe un hard local, am pus pe canalul de Github materialul original pe directorul 32x16_matrix_clock_net in subdirectorul ESP_LEDMatrix_32x16_Clock_cleaned *are acelasi nume ca si in sursa originala).
   Ceasul preia date de pe un servet NTP folosind conexiunea Wi-Fi, deci trebuie puse si datele retelei locale:
    Am facut si eu repede 2 filmulete:
ceas NTP pe matrice de 48x16
NTP clock on 48x16 led display
   Fisierele necesare, cu micile modificari pentru zona noastra UTC+2 (ora de vara e calculata automat) sunt in subdirectorul ESP_LEDMatrix_32x16_Clock_0, local trebuie sa arate asa
in programul Arduino IDE
iar variabilele ce trebuie modificate sunt:
   Din sketch reiese si conectarea la matricea de leduri:
eu folosind-o pe prima (DIN la D4, CS la D9/TX si CLK la D3), alimentarea am facut-o din 3,3V, punand si masa (GND).
   Am mai facut niste poze, din care se vede mai bine afisajul:

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu