joi, 19 septembrie 2019

Multimetru de panou pe afisaj OLED

    Am testat partea de voltmetru, ampermetru si wattmetru pentru un sistem de monitorizare parametrii panou solar, ce are schema completa prezentata anterior (din care am folosit doar partea de Arduino Nano, divizorul rezistiv, senzorul Hall de curent ACS712-30 si afisajul OLED de 0.96")
adica:
   Pentru inceput, am cautat adresa afisajului, care are comunicatie i2c, folosind programul consacrat i2c_scanner, deoare montajul nu este al meu, ci al lui Mircea. un coleg de servici:
si am testat un exemplul dintr-o librarie SD1306:
   Nu am mai inventat apa calda si am cautat pe internet dand de articolul 3D Printed Arduino OLED Watt Meter adaptand programul de voltmetru, ampermetru si wattmetru, acesta devenind vaw_1.ino.
   Am folosit un alimentator reglabil si o banda de leduri albe, obtinand pe rand, pe ecranul OLED:
- tensiunea
- curentul:
- puterea
    In filmuletele urmatoare se vede modul de afisare:


   Banda led, alimentata cu tensiune mai mica, in intuneric:
- tensiune
- curent
- putere
21.09.2019
   Deoarece am realizat ca e mai util sa vad toate 3 informatiile simultan, am modificat programelul, acesta devenind vaw_2.ino si pe ecran avem informatiile, ce sunt asezate pe verticala, la stanga:
22.09.2019
    Am facut si 2 filmulete, cu noua versiune:

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu