luni, 8 aprilie 2019

Camera de supraveghere cu ESP32-CAM

   Am cumparat o placa de dezvoltare ESP32-CAM, care are, dupa cum spune si numele, un microcontroler ESP32 si o camera OV2460 de 2Mpixeli (UXGA - 1632x1232).
   Am gasit mai multe filmulete si articole, dar eu am testat ce am gasit in articolul Ai-Thinker ESP32-CAM in the Arduino IDE si am instalat placa ESP32 cum e prezentat in articolul ESP32 Built-in OLED – Heltec WiFi Kit 32
    Am conectat-o ca in schema
si se face legatura cu firul verde cand se incarca programul, eventual se mai apasa si butonul de RESET daca nu intra in modul de programare, apoi se decupleaza legatura si se apasa si pe butonul de RESET.
    Am ales exemplul din librarie, cel cu camera si am vazut in serial adresa unde se conecteaza
   Am alimentat camera dintr-o baterie externa, pentru teste:
La adresa vazuta in serial apare o pagina cu controale:
   Am facut si 2 filmulete, pentru a vedea mai bine cum se comporta aceasta mica camera de supraveghere:
camera de supraveghere cu ESP32-CAM
ESP32-CAM as surveillance camera
09.04.2019
   Am intrerupt testele de lunga durata, deoarece am constatat ca bateria externa se descarca relativ rapid si a crescut temperatura pe placa de dezvoltare. Am masurat curentul consumat din usb si e maricel, deci trebuie o alimentare externa dintr-o sursa in comutatie sau un LM7805 cu radiator mare...
PS: Un alt articol foarte bine prezentat este ESP32-CAM Video Streaming and Face Recognition with Arduino IDE de pe site-ul https://randomnerdtutorials.com/ !

Un comentariu:

  1. Bună ziua,va urmaresc blogul de ceva timp. În legătură cu modulul esp 32 cam,știți dacă se poate conecta cu platforma cayenne?numele meu este Mihai. O zi bună!

    RăspundețiȘtergere