luni, 1 februarie 2016

Prezentare si stocare date pe pagina ThingSpeak (3) - folosind Arduino si ESP8266-05

   Fata de exemplele anterioare in care am folosit o placa Arduino conectata la o placa de retea tip shield cu W5100 (Prezentare si stocare date pe pagina ThingSpeak), apoi o placa NodeMcu v0.9 ["construita" pe baza unui modul Wi-Fi ESP8266-12E, vezi Prezentare si stocare date pe pagina ThingSpeak (2)], acum o sa ma folosesc de o placa Arduino conectata la un modul Wi-Fi ESP8266-05, care nu are decat partea de comunicare, dupa cum se vede in articolul Modulul de retea "uairles" ESP8266-05 si Arduino:
   Deoarece alimentarea se face cu tensiune de 3,3V trebuie si celelalte intrari sa le am la nivel logic de 3,3V, asa ca am folosit un modul de conversie a nivelului logic
   O alta varianta de interfata este cea prezentata in documentatia modului GPRS M590 si prezentata de mine in articolul Modul GPRS cu M590 (3)
   O schema de conectare este:
doar ca eu am folosit un Arduino Nano si un modul extern de alimentare, pastrand, in mare, modul de conectare:
ulterior, am folosit un cablaj de test cu conectori:
   Sketch-ul folosit de mine este ThingSpeak_arduino_esp8266_ds18b20.ino si se bazeaza pe combinatia a 2 sketch-uri gasite in articolele A Simple IoT Project with the ESP8266 WiFi module si ESP8266 Wifi Temperature Logger.
   In momentul testelor, am realizat un canal, care se vede asa:
   Am facut si 2 filmulete:

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu