luni, 22 mai 2023

Alt ceas NTP pe afisaj din 8x32 leduri adresabile

    Dupa ce am facut prima versiune de ceas NTP cu informatii meteo pe afisaj 8x32 leduri adresabile, am zis ca il refac de la zero, doar ca am folosit schema din articolul anterior:

si primul program, ce are ore cu secunde "palpaitoare" si data deplasabila, ora vara/iarna, intensitate diferita pe timp de zi si timp de noapte, este NTPclock_8x32_v2.ino si modul de functionare se vede in filmuleletele ce urmeaza:
apoi a adaugat si informatiile meteo, programul devenind NTPclock_8x32_v2_1.ino, iar filmuletele demonstrative sunt:
   Am renuntat la calculul orei de rasarit si apus pentru soare cu o biblioteca dedicata, acum folosesc informatiile pe care le obtin oricum de pe openweathermap.org, programul este acum NTPclock_8x32_v2_2.ino si filmuletele explicative sunt
   Deoarece informatiile meteo sunt prea dese, am modificat sa am timp mai mare pentru ceasul propriu-zis, iar noaptea tarziu sa am doar ceas, programul devenind NTPclock_8x32_v2_3.ino. Filmuleltele, care prezinta modul de functionare, sunt:
    Am zis sa adaug data, ca informatie suplimentara, dar sa am si niste tranzitii la ora, sa vina, sa stea timpul definit, sa plece, sa vina informatiile suplimentare, sa treaca din dreapta in stanga si apoi sa revina ceasul. In miez de noapte, pe afisaj e doar ora, dupa cum se vede in filmuletele:
   Programul folosit in ultimele 2 filmulete este NTPclock_8x32_v2_5.ino.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu