duminică, 31 martie 2019

Ceas matriceal animat cu ESP8266 si RTC (DS3231) cu informatii despre temperatura si umiditate

    Dupa ce am primit de la Mihai Brindusoiu un afisaj matriceal compus din 6 module comandate cu MAX7219, am testat si ei eu ceasurile cu autoreglare zilnica de pe internet, pe care le prezentasem anterior (aici si aici), apoi folosind programul care i-a fost modificat de autorul ceasului original pentru afisaje cu diverse configuratii (cel de aici) am adaugat si un senzor DHT22, schema devenind
   Programul adaptat de mine este MatrixClock_ESP8266_DHT.ino si el indica ca si cel original data incepand cu secunda 45, numele zilei si data, doar ca am mai adaugat si temperatura si umiditatea citite de senzorul DHT22 (AM2302). Eu folosesc libraria DHT de aici.
   Cel mai bine se vede functionarea in filmuletele realizate de mine:

   Am pastrat cea mai importanta facilitate, aceea de a se conecta la reteaua Wi-Fi locala si de acolo la un server dedicat (NTP) si a compara ora de acolo cu cea din RTC, daca difera se corecteaza ora din RTC.

4.4.2019
   Am schimbat putin programul (sketch-ul) pentru a fi mai usor de modificat partea de text deplasabil, dupa cum se vede AICI
   Am facut inca 2 filmulete:

2 comentarii:

  1. Hello, congratulations on the program, one question, how to change UTC one hour less?

    RăspundețiȘtergere