joi, 10 iulie 2014

Adaptor WiFi nerecunoscut de sistemul de operare Windows

   Am achizitionat un adaptor wireless (WiFi) pe USB pentru a-l folosi la placa de dezvoltare Raspberry Pi...
   Din pacate cunostintele mele in Linux sunt foarte reduse, am observat doar ca nu il "vede", asa ca am incercat pe un calculator cu Windows XP, apoi pe unul cu Windows 7, apoi pe altele cu Windows XP si Windows 7, rezultatul fiind acelasi:
   Desi primele sugestii la apelul meu de a rezolva problema, erau de a schimba sistemul de operare in Windows 8, care ar fi rezolvat problema (desi eu nu cred), am mai sapat si la sugestia unui vizitator al paginii de pe Facebook, am cautat ID-ul chipset-ului gasind ca este "USB\VID_0BDA&PID_0179":

   La primele cautari nu am gasit mare lucru, dar insistand, deoarece nici vanzatorul nu avea driver-ele corecte, am dat de pagina Drivers Guru:


unde apare ca chipset-ul este un Realtek RTL8188ETV.
   Tot acolo am gasit si driver-ul, acesta putand fii descarcat de la adresa http://www.driversguru.com/go.php?dr_id=78685.
   Ideea de baza este sa nu renuntati usor cand va loviti de o problema asemanatoare.

PS: Daca scot de la cautare partea cu "USB\" ramanand doar "VID_0BDA&PID_0179" gasesc mai multe site-uri cu driver-e, unul din ele fiind www.magicdriver.com, altul fiind http://www.driveridentifier.com:

10 comentarii:

  1. Windows are tot felul de sisteme de protectie, eu am patit-o si cu un simplu USB. Pana i-am dat de cap a trebuit sa fac ceva setari. In orice caz, solutii se gasesc, trebuie doar sa cauti.

    RăspundețiȘtergere
  2. o alta problema ar fi bios-ul placii de baza. am patit-o cand nu mi-a mai vazut nici un dispozitiv usb, cu toate ca in control panel usb-urile erau instalate ok. o resetare de bios a rezolvat problema

    RăspundețiȘtergere
  3. Vă salut
    Cum pot transmite semnal audio video şi Internet unui Car entertaiment sistem multimedia pe maşină Hyundai i30 care nu are wi-fi ci doar intrări USB PENTRU STICK usbinternet şi usb pentru muzica si filme ? Nu a mers cu hotspot SI thetering prin USB CU MOBIL SAMSUNG NOTE 2-SE RESTARTEAZĂ (TELEFONUL) Sistemul de operare al sistemulyi este un nenorocit de windows CE 6.0 vAR. R3 !
    Va multumesc

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. nu va pot ajuta cu asa ceva, dar poate vede cineva mesajele...

      Ștergere
  4. Am avea aceeaşi problema şi cu
    Un Chromecast 2 , achizitionat pentru a-mi face smart TV-UL ! AM văzut UN VIDEO PE YOUTUBE CARE ARATA CUM SE POATE INSTALA CHROMECAST ÎN MASINĂ DAR PRIN MUFĂ tripla RCA ROSU/GALBEN /VERDE !si un adaptor LA ÙSB Alimentat si el undeva la 2A ! Eu nu am rca
    P.S. TITLUL VIDEO ESTE : "How to install your Chromecast in your car" pe Youtube !

    RăspundețiȘtergere
  5. Sistemul este un S 100 ! care pe intefată afisa conectare la Internet (căt si pe fisa tehnică la achizitie) dar nu se conectează cu stick internet compatibil Vazut de Windows ! Am contactat furnizorul şi nu poate( nu permite configuratia sistemului instalarea unui Android) spun ei ! Am incercat dar nu booteaza de pe un stick bootabil)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. PE SISTEMUL DESKTOP PC DE ACASA MERG CU DUAL BOOT: WINDOWS 10 SI REMIX OS !

      Ștergere
  6. FACEBOOK : Romulus Dorin (Albichei)
    romulusdorin@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  7. FACEBOOK : Romulus Dorin (Albichei)
    romulusdorin@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere