miercuri, 13 iulie 2016

Radio FM cu TEA5767 si.. Arduino (VI)

   In articolul precedent am folosit o placa de dezvoltare Arduino Mega, dar pentru a putea trece, ulterior, proiectul pe un cablaj separat, am adaptat schema pentru Arduino Uno.
   Schema devine:
   Modificarile se datoreaza modului diferit de pozitionare a anumitor pini "specializati" la Arduino Uno (si derivate):
- pentru comunicatia i2c necesara modului radio cu TEA5767 pinii SDA si SCL sunt A4, respectiv A5
- pentru comunicatia SPI necesara potentiometrului digital dublu MCP4261-502E/P, pinii sunt SCK=D13(SCK), SDO=D12(MISO), SDI=D11(MOSI) si CS=D10(SS).
   Ca si pentru versiunea cu Arduino Mega, am pastrat memorarea frecventei si treapta volumului inainte de oprire, sketch-ul fiind MCP4261_lin_to_log_Nokia5110_2m3.ino.
   Pe ecran, functie de volum, frecventa, nivel semnal pot apare diverse indicatii:
   In filmuletul radio FM cu TEA5767 si volum digital cu afisaj de Nokia 5110 (4) am prezentat cum se "manevreaza" radio-ul si faptul c amemoreaza frecventa si nivelul sonor de la ultima folosire..


5 comentarii:

  1. Buna ziua!
    Cat de multumit sunteti de calitatea receptiei?
    Va multumesc

    RăspundețiȘtergere
  2. Daca semnalul este bun, prezinta zgomot de fond?
    Va multumesc pentru raspunsuri

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. eu am fost multumit de el... doar ca l-am testat pe boxe active de calculator nu pe amplificator serios...

      Ștergere
    2. Perfect!
      Va multumesc pentru raspunsuri. Astepta sa imi vina un arduino din china si apoi, daca mai am nelamuriri, voi reveni cu intrebari.

      Ștergere