miercuri, 13 iunie 2018

Sonerie cu comandă locală sau prin protocol MQTT prin server Mosquitto (3)

   Față de cele 2 articole anterioare (1 și 2), acum am noutăți, pot comanda soneria de oriunde am net (gsm sau wifi) și am o interfața prietenoasă, nu mai trebuie să dau comenzi scrise.

   Pentru a putea comanda de oriunde de pe net, am deschis portul 1883 de pe router-ul local unde este Raspberry Pi
și activez funcția DNS dinamic pentru contul de la RDS
și aloc un nume de domeniu
   Pentru a folosi ușor de pe telefon cu Android, am folosit aplicația IoT MQTT Panel (IoT Controler)
   Am un singur periferic numit clopot pe serverul de la tehniq.go.ro
care este configurat simplu
   Momentan, am configurat doar 2 butoane (comenzi)
astfel, Bell1 pe canalul DoorBell și comanda Bell1 (aprinde scurt primul led), iar butonul Chime5 pe canalul DoorBell și comanda Chime5 (aprinde cele 4 leduri într-o ordine anume).
   Am făcut 2 filmulețe edificatoare:

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu