vineri, 8 iunie 2018

Cântar pentru 200kg cu afișaj mare

  În articolul anterior am testat senzorul tensiometric pentru 200kg si am afișat datele pe ecranul de monitorizare serială.
   Acest mod de utilizare este incomod, așa că m-am gândit să folosesc afișajul cu 32x16 leduri cu interfață P10 primit de la Ionuț.
   Am căutat pe  net și am găsit librăria DMD și am făcut teste după cum era indicat în articolul Using Your Freetronics DMD, realizând filmulețul test afisaj P10 32x16 leduri
   Pentru a putea folosi acest afișaj la cântar, am modificat sketck-ul din exemplul librăriei pentru a arăta niște numere, dar să fie prezentate frumos (sketch-ul folosit într-unul din filmulețe este dmd_test1b.ino), schema de conectare fiind
   Am făcut și 2 filmulete:
pregatire afisare pentru cantar 200kg
countdown on 32×16 led P10 display
   Bun, acum am conectat și senzorul de greutate cu modulul HX711 ca în articolul anterior
  Sketch-ul folosit pentru a realiza cântarul este o combinație a celui anterior cu cel din articolul anterior (dmd-weightscale.ino), încărcându-l în Arduino am obținut:
   Puteți vedea în filmuleșe cum functionează:
cantar pentru 200kg
200kg weight scale
   Trebuie să menţionez că am alimentat dintr-o sursă externă deoarece consumul este de cca 1A la 5V pentru modul asta de afişare cu 4 cifre simple.

7 comentarii:

  1. Imi reseteaza greutatea stupului dupa un timp.
    Am celula de 350 kg cu trimitere de SMS pe adruino, merge dar dupa un timp in care nu mai apelez cantarul acesta reseteaza greutatea si revine la 0.Care ar fi rezolvarea ???? Mltumesc

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. salut, dupa cum sm raspuns si pe youtube, daca nu imi trimiti sketch-ul sa incerc sa vad problrma, n-o sa pot sa raspund, deoarece nu am puteri paranormale

      Ștergere
  2. https://github.com/tehniq3/DMD-P10-display/blob/master/dmd-weightscale.ino mình mở file này lên nạp ko được cho arduino

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. I added a hex file for Uno board at: https://github.com/tehniq3/DMD-P10-display/blob/master/hex/Uno/dmd-weightscale_uno.hex and also an archive with used ibrary in his sketch: https://github.com/tehniq3/DMD-P10-display/tree/master/libraries

      Ștergere
  3. can you give me the code to load 200kg, thank you: qcquanquyen@gmail.com

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. https://github.com/tehniq3/DMD-P10-display/blob/master/dmd-weightscale.ino

      Ștergere