sâmbătă, 30 iunie 2018

Prezentare, stocare date si executare comenzi de pe pagina Cayenne cu Arduino Uno si placa de retea cu W5100

   Acum ceva timp, am pus pe blog articolul Prezentare, stocare date si executare comenzi de pe pagina Cayenne (2) si regasind modulul, am constatat ca nu mai functioneaza. Pe mail tot primeam anumite avertizari si chiar cand am intrat pe server sa vad, ca s-a schimbat modul de lucru cu comenzi cu protocol MQTT, dar am tot ignorat "avertismentele" 👽.
   Am reconectat placa Arduino Uno care e legata cu cea de retea cu chip-ul W5100 si am modiifcat sa mearga identic ca inainte.

   Sketch-ul nou este Cayenne_Uno_W5100_DHT22_button2.ino si acum pot vedea iar temperatura si umiditatea, dar sa aprins si sa sting led-ul
   Schema e simpla, dar am zis s-o postez totuşi
   Am facut 2 filmulete, in care s evede mai usor despre ce e vorba
Arduino Uno cu Ethernet shield trimite date pe canal Cayenne si controleaza un led (2)
Arduino Uno & Ethernet shield send data to Cayenne channel and control external led (2)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu