sâmbătă, 19 octombrie 2019

Vizualizare parametrii panou solar pe server Thingspeak

   Dupa ce am rezolvat partea de multimetru (citire tensiune si curent) de la un alimentator (panou solar), informatii ce pot fi citite in articolele 1 si 2, am continuat si cu trimiterea datelor catre serverul Thingspeak.
   Schema este aceeasi:
   Am folosit datele din articolele anterioare, adaugand partea de trimtere date pe un "SoftwareSerial", respectand schema de mai sus
   Trimiterea datelor se face astfel; *abcdefgh#, unde literele sunt cifre, primele 4 patru pentru tensiune si ulrmatoarele 4 pentru curent,
   Montajul are deja conectate placile de dezvoltare, asa ca pentru a programa placa cu ESP8266, trebuie ca sa nu avem transmisie dinspre Arduino, asa ca am incarcat programelul BLINK in Arduino Nano
altfel rimim mesaj de eroare
dupa modificare, mesajul e mult mai prietenos:
   Dupa incarcarea programelor vedem urmatoarele informatii:

iar pe serverul Thingspeak
   Programul pentru placa Arduino Nano este vaw_tx1.ino, cel pentru placa cu ESP8266 este vaw_rx1.ino, iar modul de functionare se vede in filmulele:
20.10.2019
   Am adaugat si "indicatoare analogice" pe server:
   Niste capturi de ecran mai frumoase:
Mentiune: Am adaugat un fel de "screensaver" cu un punct ce se plimba pe ecran, in loc de ecran stins, prin modificarea programului de pe placa Arduin Nano in vaw_tx1a.ino, cel de pe placa cu ESP8266 ramane tot vaw_rx1.ino
    Comportamentul sistemului se vede in cele 2 filmulete:
    In mare, modificarea este din
in


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu