luni, 22 mai 2023

Ceas NTP cu statie meteo pe afisaj din 8x32 leduri adresabile

    



   Dupa ce a sosit un nou afisaj de 8x32 leduri adresabile, am reluat proiectul ceasului NTP cu informatii meteo ce deriva din cel prezentat in articolul WS2812-WeatherStation

   Am pastrat schema ceasului pe matricea injumataita (articol Ceas NTP cu selectie ora vara/iarna pe afisaj 16x8 leduri adresabile)
adica
   Incarcand programul weatherstation_707pheonix_v1_2a.ino functionarea ceasului se poate vedea in filmuletele urmatoare:
   Am adaugat si umiditatea relativa, ca tot am acces la informatiile de pe site openweathemap.org, asa ca programul devine weatherstation_707pheonix_v1_2c.ino iar funcionarea este ca in cele 2 filmulwwte:
   Dupa aceasta am schimbat cifrele si numerele, ca in articolele anterioare (1 si 2),

programul este acum weatherstation_707pheonix_v1_3.ino si prezentarea informatiilor este dupa cum se vede in filmuleltele urmatoare:
   Apoi am adaugat schimbarea automata a culorilor, la schimbarea informatiei, programul fiind acum weatherstation_707pheonix_v1_4.ino iar ce a iesit se vede in:
   Urmatorul pas a fost ca ceasul sa fie indicat mai mult timp, programul fiind acum weatherstation_707pheonix_v1_5.ino iar prezentarea infirmatiilor ca in cele 2 filmulete:
  Am adaugat un comutator la D6 (pin la GND = ora de iarna, iar cu pin la +3,3V = ora de vara),
programul este acum weatherstation_707pheonix_v1_6.ino si functionarea se vede mai bine in cele 2 filmulete:

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu