sâmbătă, 11 martie 2023

Ceas NTP pe afisaj grafic cu driver ILI9341 si Wemos D1 (ESP8266) - partea a 2-a

    Am adaugat ceasului din articolul anterior si posibilitatea selectiei orei de vara/iarna, pentru asta am adaugat un comutator

  Daca pinul D6 este conectat la masa (GND), avem selectata ora de iarna (cea normala)
iar daca pinul D6 este conectat la +3,3V, avem selectata ora de vara
programul modificat este TFT_Clock_analog_digital_v1.ino si modul de functionare al ceasului se vede in cele 2 filmulete:
    Dupa cum scriam si in articolul precedent, am gasit un ceas similar, in articolul TUTORIAL 8: ESP8266 INTERNET CLOCK
caruia i-am adaptat biblioteca folosita de mine anterior, inclusiv selectie ora de vara sau de iarna, asa ca programul devine InternetClock_ILI9341_1.ino
- ora de vara
- ora de iarna

   Am facut si 2 filmulete:

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu