miercuri, 10 iulie 2013

Program Arduino care nu se deschide in Windows 7 pe 64 de biti

   Pe un calculator cu Windows 7 pe 64 de biti am instalat Arduino 1.0.5 si imi parea un mesaj de eroare dupa ce zeci de secunde nu reactiona:
   Am incercat si o varianta mai veche 1.0.1, dar rareori era ok.. asa ca am inceput sa caut pe net si am gasit ca poate fi de la bluetooth... si chiar instalasem programul IVT BlueSoleil pe ce il folosesc cu un modul portabil pe USB (dongle) de bluetooth.. asa ca am inchis programul asociat, care rula in background si.. s-a rezolvat. 
   Am incercat de mai multe ori sa am programul in fundal si apoi sa-l scot, concluzia fiind ca de la programul asociat bluetooth-ului este problema, asa ca am facut o captura de ecran, care se numeste arduino1.0.5 windows7- error at startup
   Discutii pe forumuri despre aceasta problema sunt la:

2 comentarii:

  1. Incercati click drepta si run admin unele programe nu merg daca le deschideti direct

    RăspundețiȘtergere
  2. sau click dreapta si instalare cu ajutorul 'troubleshoot compatibility"

    RăspundețiȘtergere