vineri, 28 octombrie 2022

Termometru/higrometru cu DHT22/11, Wemos D1 si afisaj led cu TM1637

 

  Am vrut sa folosesc aceeasi biblioteca pentru afisaj ca cea folosita la ceasul NTP pe afisaj led cu TM1637 (reglaj de pe pagina web locala) pentru a-mi fi usor de implementat in codul acestuia.

   Schema este simpla, ce deriva din cea a ceasului si foloseste doar placa Wemos D1, modulul de afisaj led cu TM1637 si senzorul DHT22 (sau DHT11):

   Pentru a afisa temperatura, am ales modul acesta (valoare si grad Celsius)
iar pentru umiditatea relativa a aerului (valoare si procent)
    Am adaptat, initial programul de il testasem cu o placa Arduino, folosind clasica librarie DHT (weatherstation2.ino), apoi am adaptat prgramul pentru o librarie dedicata a fi folosita pentru placile cu microcontroler ESP8266/ESP32 (weatherstation2a.ino).
   Am realizat 2 filmulete:

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu