duminică, 30 octombrie 2022

Termometru/higrometru cu DHT22/11 si ceas NTP cu reglaj pe afisaj led cu TM1637

    Am adaugat ceasului NTP cu reglaj si un termometru/higrometru

 
   Am pastrat toate facilitatile ceasului anterior (la care am adaugat, intre timp, unele chestii noi): reglaj fus oras, selectie ora vara/iarna, indicare rasarit/apus soare, format ora (12 ore,24 ore sau alternativ), reglaj independent intensitate pe timp de zi si pe timp de noapte). Am adaugat si temperatura si umiditatea relativa a aerului,
 dupa cum se vede in filmuletele
unde am folosit programul ntp_clock_webcontrol_TM1637_2.ino
   Ulterior, am adaugat un buton de selectie mod afisare date suplimentare (data, an, temperatura, umiditate relattiva aer)
- mereu
- doar ziua
- niciodata (apare doar ora);

dupa cum se vede in filmuletele
in care am folosit programul ntp_clock_webcontrol_TM1637_2a.ino.
   Schema folosita este cea a termometrului/higrometrului:

PS: Pentru a nu avea erori la afisarea datei vedeti articolul: Remediere conversie gresita data/an din ora universala (ESP8266)


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu