miercuri, 13 mai 2020

Miniosciloscop DSO138

   Am intrat in posesia unui alt kit de osciloscop, de data asta, DSO138 (clasic), dar e versiunea de la Digitspace, cu cablaj albastru.


    Miniosciloscopul se bazeaza pe microcontrolerul ARM Cortex-M3 (STM32F103C8) si datele sunt prezentate pe un afisaj colot de 2.4".
    Osciloscopul are urmatoarele caracteristici:
    • rata maximă de esantionare in timp real: 1Mps
    • precizie ADC: 12Bit (4096 trepte)
    • frecventa maxima vizuizata: 0-200kHz
    • sensibilitate verticală: 10mV / Div - 5V / Div (in trepte: 1-2-5)
    • impedanta de intrare: 1MΩ
    • tensiune maxima de intrare: 50Vvv (sondă 1: 1), 400Vvv (sondă 10: 1)
    • Metoda de cuplare, inclusiv DC / AC / GND
    • baza de timp: 10μs / Div - 50s / Div (in trepte 1-2-5)
    • moduri de declanșare: automat, normal si unic, "inghetare ecran"
    • trigger/declansator disponibil la crestere sau coborare semnal
    • generator de test cu semnal dreptunghiular de 1kHz / 3,3 V

   Am gasit diverse articole cu acest kit, cu informatii utile:
   Kit-ul a fost asamblat de colegul meu Claudiu, deoarece contine si piese SMD, iar sunt obisnuit cu cele clasice.
   Cateva poze de a inceputuri pana la finalizarea asamblarii:
   Dupa, asamblare, Claudiu mi-a dat "jucaria" sa imi fac o parere de kit-ul asamblat. Am avut la indemana un alimentator de 9V/1A (sursa in comutatie) si am alimentat acesminiosciloscop.
    Am conectat asa-zisa sonda la generatorul de semnal de 1kHz de test:
   Am realizat 2 filmulete

   Daca doriti modificarea unui asemenea kit pentru a avea 2 canale, cititi materiaul de la https://github.com/ardyesp/DLO-138



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu