duminică, 14 aprilie 2019

Stocare programe (sketch-uri Arduino) pe un canal de Github

    Deoacere lucrez de pe mai multe calculatoare si din diverse locuri, in plus vreau sa ii arat cuiva repede sau sa gaseasca repede un program (sketch Arduino), am apelat la stocarea programelor pe platforma Github, unde am propriul canal: https://github.com/tehniq3
   Pentru a avea o ordine si a fi usor de gasit un program, trebuie grupate pe directoare, aici numindu-se Repertories; deja am ajuns la 154, inainte de realizarea unuia pentru acest articol.
    Am zis sa creez un director numit test si pasii sunt urmatorii:
- se apasa pe + si se alege, dupa cum se vede si din poza de mai sus New repertory.
- apare o zona unde se da numele, in cazul de fata test

- se completeaza la descriere un comentariu, eu pun de obicei adresa articolului unde il folosesc sau de unde am luat primele informatii
- se apasa butonul Create repertory
- pentru ca un utilizator sa vad usor informatiile, vom creaa fiseirul README, prin apasarea link-ului cu acel nume
- va apare o fereastra in care se vad informatiile scrise la descriere
- aceste informatii sunt prea putine, asa ca vom pune si o poza din articolul din care ne inspiram sau din alta parte, oricum o poza semnificativa, asa ca dam click dreapta si aflam adresa pozei

- in fisierul README scriem ![nume](adresa)
- apoi apasam butonul Commit new file
- acum vom avea un fisier README vizibil cand se deschide si directorul test

- acum vom crea un fisier cu nume intuitiv si utilizabil imediat, asa ca va fi un nume urmat de terminatia ino pentru un sketch Arduino, de exemplu alarma_moto_v2.ino 
- urmeaza sa deschidem programul Arduino IDE si sa incarcam programul pe care dorim sa il facem public
- selectam tot txtul din el (CTRL+A) si apoi il copiem (CTRL+C)
-ne mutam in fisierul creat si dam descarcare (CTRL+V), adica aplicam clasica tehnica controlCcontrolV 😁
- se apasa butonul Commit new file si vom avea acum 2 fisiere in subdirectorul nostru
- apasam pe fisierul alarma_moto_v2.ino s a vedem continutul
- acum am 155 repertories
   Cum am creat fisierul alarma_moto_v2.ino  pot adauga si altele...
   Puteti accesa aces director urmand link-ul https://github.com/tehniq3/test !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu