luni, 26 noiembrie 2018

Folosire programator Tiny AVR

   Făcând rost, pentru teste, de un programator numit Tiny AVR ce este comercializat de Sparkfun, am zis sa îl probez rapid. Pentru a-l utiliza, am folosit imformaţiile oferite în articolul Tiny AVR Programmer Hookup Guide.
   Dupa introducerea programatorului într-o mufă USB primim un mesaj ca este un dispozitiv conectat, doar ca nu este instalat corect.
    Pentru sistemul de operare Windows 7 (pe 64 biţi), în CONTROL PANEL -> SYSTEM găsim informaţia
Descarcăm driverul de la https://github.com/sparkfun/Tiny-AVR-Programmer/tree/master/Drivers
se dezarhivează şi se actualizează driver-ul
şi vom avea un alt dispozitiv
   Am deschis programul Arduino IDE 1.8.5, unde am deja instalată partea de ATtiny25/45/85
alegând programatorul mai înainte instalat
   Pentru a avea placa de dezvoltare ATtiny25/45/85 în versiunea Arduino IDE 1.8.5 se intră la plăcile de dezvoltare si se caută ATtiny, instalandu-le, după cum mai prezentasem şi în alte articole anterioare.
   Am pus un ATtiny85 în soclu şi l-am programat
   Am făcut nişte filmuleţe, în care se vede modul simplu de utilizare în care am folosit programele (sketch-urile) postate pe https://github.com/tehniq3/ATtinyx5_test:
PS: recomand şi studierea articolului ATTiny Adventures: Exploring the Mysteries!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu