joi, 27 august 2015

Meniu personalizat pe ecran LCD 1602

   Pentru diverse sisteme de automatizare in care se doreste reglajul anumitor parametrii se folosesc meniuri mai simple sau mai complexe.
   In articolul Tutorial: manage menu and LCD display with Arduino este prezentat un meniu controlat cu 4 butoane fara retinere (selectie, renuntare, inainte/dreapta inapoi/stanga) in care se foloseste o libraria libraria MenuBackend modificata.
   In acel material se folosesc 4 butoane fara retinere cu contact intre pinii de intrare si plus, iar pinii sunt conectati prin rezistente la masa.
iar meniul are 3 submeniuri, primul submeniu mai are 2 sub-submeniuri, al doilea submeniu are 3 sus-submeniuri, iar al treilea submeniu e fara sub-submeniuri.
   Eu am modificat sketch-ul pentru a elimina rezistentele, folosindu-ma de cele interne, pe care le pun in 1 logic (HIGH), deci am contact catre masa, schema devenind:
   Sketch-ul modificat este custommenu_ver1m0.ino si modul de functionare se vede in filmuletul menu cu submeniuri pe afisaj LCD 1602 folosind Arduino
si diverse faze se pot vedea in imaginile urmatoare:
- meniul principal
 
- primul submeniu
- al doilea submeniu
- al treilea submeniu
- sub-submeniurile de la submeniul 1:
 
- sub-submeniurile de la submeniul 2:
 
 
   Dupa cum am vazut cum functioneaza, am rescris sketch-ul (3menu_3submenu_each_ver2m0.ino) sa am cate 3 sub-submeniuri la fiecare submeniu, iar asta se vede in filmuletele:

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu