duminică, 18 februarie 2024

Ceas google cu data si termometru (2)

     Deoarece ceasul a avut succes, am modificat programul ca valoarea temperaturii sa se opreasca din rulare un timp, pentru a fi usor citita. 

    Schema folosita este aceeasi:
   Programul modificat este BIG_Clock_ESP8266_DeskClock1f caruia i se adauga si cele 2 fisiere ajutatoare

Am facut 2 filmulete demonstrative:

ceas google cu data si termometru (3)

google clock with date (day,month,year) and DS18B20 thermometer (3)

   Ulterior, am primit o solicitare sa adaug si numele zilei din saptamana si numele lunii, asa ca am adaugat asta, dar bilingv (o data in romana, o data in engleza), 
programul devenind BIG_Clock_ESP8266_DeskClock1g
   Am facut alte 2 filmulete:

2 comentarii:

  1. Salut. Nu inteleg cum sa conectez senzorul de temperatura. Putem vb pe whatsup ? Nr meu e 0787333444.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. nu am timp momentan de "taina"... poate te ajuta alt articol, gasit la iontamplare pe net: https://electrocredible.com/raspberry-pi-pico-ds18b20-temperature-sensor/ .. DS18B20 necesita o rezistenta de 4.7..5,1k intre plus si pinul de date

      Ștergere