marți, 18 februarie 2014

Text deplasabil pe matrice 24x6 LED-uri

mici modificari in 20.2.2022
  Am gasit un articol numit Make a 24X6 LED matrix, care se tot repeta pe net in aceasi prezentare (vezi si articolul Led Matrix). 
   In acest(e) articol(e) este prezentat si filmul numit 24X6 LED matrix
   M-am apucat sa iau la mana sketch-urile din articol si am inceput cu definirea literelor, cifrelor si simbolurile:

- litera A (BA = big A) din articol:
- litera A, propusa de mine:
- litera a (LA = little A):
- litera B:
- litera B, propusa de mine:
- litera b:
- litera C:
- litera C, propusa de mine:
- litera c:
- litera D:
- litera d:
- litera E:
- litera e:
- litera F:
- litera f:
- litera G:
- litera g:
- litera H:
- litera h:

- litera I:
- litera I, propusa de mine:
- litera i:
- litera J:
- litera j:
- litera K:
- litera k:
- litera L:
- litera l:
- litera M:
- litera m:
- litera N:
- litera n:
- litera O:
- litera o:
- litera P:
- litera p:
- litera Q:
- litera q:
- litera R:
- litera r:
- litera S:
- litera s:
- litera T:
- litera t:
- litera U:
- litera u:
- litera V:
- litera v:
- litera W:
- litera w:
- litera X:
- litera x:
- litera Y:
- litera y:
- litera Z:
- litera Z, propusa de mine:
- litera z:
- cifra 0:
- cifra 1:
- cifra 2:
- cifra 3:
- cifra 4:
- cifra 4, propusa de mine:
- cifra 5:
- cifra 5, propusa de mine:
- cifra 6:
- cifra 6, propusa de mine:
- cifra 7:
- cifra 7, propusa de mine:
- cifra 8:
- cifra 8, propusa de mine:
- cifra 9:
- cifra 9, propusa de mine:
- semnul intrebarii:
- semnul exclamarii:
- doua puncte:
- virgula:
- punct:
- liniuta:
- spatiu:
  Schema si cablajul:
iar conectarea LED-urilor in matrice este:

4.12.2014
   Am realizat si eu un montaj, fiind inca in teste, dar am facut mai multe filmulete, din care prezint pe cel numit 24x6 led matrix test (8)


20.2.2022
   Am recuperat poze din timpul realizarii si testarii montajului:

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu